چالش جدید تیم ملی فوتسال، چه کسی مدیر فنی می گردد؟

به گزارش وبلاگ بینام، مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا از 7 اسفند 98 به میزبانی ترکمنستان برگزار می گردد. تیم ملی ایران در مرحله گروهی این مسابقات باید با عربستان، کره جنوبی و تایلند بازی کند.

چالش جدید تیم ملی فوتسال، چه کسی مدیر فنی می گردد؟

علاوه بر اینکه برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال پیش از این رقابت ها به دغدغه اصلی کادر فنی ایران تبدیل شده است، مسائل ریز و درشت دیگری هم در راه آماده سازی ایران وجود دارد.

علی صانعی گزینه اصلی کمیته فوتسال و مربیان تیم ملی برای قبول مدیریت فنی تیم ملی فوتسال بود. صانعی در دوره گذشته جام ملت های آسیا مدیرفنی تیم ملی بود و نقش مهمی در قهرمانی ایران داشت.

هرچند سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال به صورت کتبی خواستار بازگشت صانعی به تیم ملی شد، اما وی در جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال به صورت رسمی بیان کرد که پست مدیریت فنی تیم ملی را قبول نمی کند.

با این تصمیم صانعی، کار برای کمیته فوتسال و انتخاب یک مدیر فنی سخت شده است. از علی رعدی، حسین شمس و ناصر صالح به عنوان گزینه هایی یاد می گردد که مدنظر کمیته فوتسال هستند ولی باتوجه به برخی از شرایط، ممکن است این مربیان هم امکان کار در تیم ملی را پیدا نکنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چالش جدید تیم ملی فوتسال، چه کسی مدیر فنی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش جدید تیم ملی فوتسال، چه کسی مدیر فنی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید