نمایشگرهای Lifestyle ال جی در هفته طراحی میلان 2023

به گزارش وبلاگ بینام، ال جی الکترونیکس (LG) قرار است در نمایشگاه جدیدی در نمایشگاه مبلمان ایتالیا (Salone del Mobile) در هفته طراحی میلان سال جاری که از 17 تا 22 آوریل برگزار می گردد، نمایشگرهای Lifestyle خودش را به نمایش بگذارد و تجربه ای بی نظیر را برای حاضرین رقم بزند. نمایشگاه A Life Extraordinary یک نمایشگاه درخشان و برجسته است که مجموعه ای از تلویزیون های OLED ال جی در آن وجود دارند. نمایشگرهای لایف استایل ال جی که بیش از یک رسانه هنری هستند، به عنوان آثاری هنری ارائه می شوند که ادغام یکپارچه و الهام بخش فناوری و طراحی خاطره انگیز را برجسته می نمایند. به وسیله ابتکارات برجسته، ال جی در پی افزایش آگاهی از نمایشگرهای سبک زندگی خودش و در نهایت توسعه دسترسی به این محصولات منحصربه فرد است.

نمایشگرهای Lifestyle ال جی در هفته طراحی میلان 2023

ال جی به عنوان شرکتی مبتکر و پیشرو در این زمینه، به طور مداوم در حال پیدا کردن راه های جدیدی برای افزایش تجربه مصرف نمایندگان است. ال جی برای خلق چیزی خارق العاده برای این این رویداد تازه در میلان، با برند لایف لااستایل هلندی Moooi همکاری نموده است. این دو شرکت از نزدیک با یکدیگر همکاری نموده اند تا با دقت مجموعه ای از اشکال و تصاویر متنوع را کنار هم قرار بدهند که مفهوم هر فضا به زیبایی به وسیله نمایشگرهای لایف استایل ال جی به نمایش در بیاید و اشیاء و طرح های داخلی و خلاقانه شرکت Moooi با بیننده ارتباط برقرار نمایند. نمایشگرهای لایف استایل ال جی که برجسته و نمادین هستند، از فناوری برتر اوال ای دی این شرکت استفاده می نمایند تا کیفیت تصویر برتر و طراحی های شیک و کاربردی را ارائه بدهند که سبک زندگی و تجربه کاربری مصرف نماینده ها را بهبود می بخشد.

بازدیدنمایندگان از این نمایشگاه این فرصت را خواهند داشت تا این خلاقیت های هنری و انحصاری را از نزدیک مشاهده نمایند، خلاقیت هایی که به وسیله مجموعه تلویزیون های اوال ای دی ال جی با زیبایی شناسی های متنوع شرکت Moooi شکل گرفته اند. مجموعه LG OLED Objet Collection TVs بخشی از نمایشگرهای لایف استایل ال جی محسوب می شوند و بسیار زیبا هستند و انعطاف پذیری بیشتری از لحاظ فضا و دکوراسیون را ارائه می دهند. هر مدل به عنوان شیء داخلی پیچیده عمل می نماید که ظاهر و فضای زندگی را ارتقاء می بخشد و در عین حال، تجربیات سینمایی خیره نماینده ای را ارائه می دهد.

تلویزیون LG OLED Objet Collection Posé مرز بین نمایشگرهای درجه یک و مبلمان سفارشی شده را بسیار باریک و حتی محو می نماید. Posé با نصب انعطاف پذیر و قابلیت جا افتادن بی عیب و نقصش در هر فضای نشیمن، طراحی زاویه دار و مینیمالیستی دارد که با استفاده متفکرانه از عناصر یکپارچه و خطوط ظریف و گرد نرم شده است. ظاهر زیبای تلویزیون، دکوراسیون اطراف را بهتر می نماید و این در حالی است که سیستم مدیریت اتصال موثر آن نیز به کاربران یاری می نماید تا با حداقل به هم ریختگی کابل و سیم ها روبرو باشند و فضای تمیزتری را در اختیار داشته باشند.

علاوه بر اینکه نمایشگر Posé از هر زاویه شیک و زیبا به نظر می رسد، کیفیت تصویر خیره نماینده OLED evo را با رنگ های زنده و بدون اعوجاج ارائه می نماید. هنگامی که از این تلویزیون برای تماشای فیلم یا نمایش استفاده نمی گردد نیز می توان آن را به حالت گالری تغییر داد، حالتی که به کاربران این امکان را می دهد تا آثار هنری یا عکس ها را روی بوم دیجیتالی ال جی به نمایش بگذارند و فضای خود را به یک گالری هنری زیبا تبدیل نمایند.

یکی دیگر از صفحه نمایش های بهبود دهنده سبک زندگی، LG OLED Objet Collection Easel است که از کیفیت تصویر برجسته OLED evo و بعلاوه طراحی زیبا و بدون دردسر برخوردار است که می تواند فضای داخلی هر خانه ای را برجسته کند. تلویزیون Easel برای کسانی که می خواهند فضای گالری هنری مدرن را به اتاق نشیمن خود بیاورند، ایده آل است. طراحی متمایز آن شبیه سه پایه یک هنرمند است و امکان نصب روی دیوار را فراهم می نماید که فضایی پیچیده و شیک را شکل می دهد و به طور یکپارچه نیز با هر سبکی از دکوراسیون خانه یا پالت رنگی ترکیب می گردد.

در کنار این تلویزیون ها، ال جی دیگر خلاقیت های الهام گرفته شده از هنر و ساخته شرکت Moooi همانند LG XBOOM 360 را در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت. LG XBOOM 360 یک بلندگوی قابل حمل شیک است که تجربه ای چند حسی را به ارمغان می آورد و عملکرد صوتی فوق العاده ای دارد و طراحی آن نیز شبیه به گلدان است که با نورپردازی داخلی برای استفاده در داخل یا خارج هر مکانی مناسب است.

کیت اوه معاون بخش ارتباطات برند در شرکت تفریح ال جی الکترونیکس به همین دلیل اظهار داشته:

تلویزیون های LG OLED تعهد مداوم ما نسبت به ارتقاء سبک زندگی مشتریان و غنی سازی تجربیات کاربری به وسیله ترکیب یکپارچه فناوری و هنر را نشان می دهد. همکاری مجدد ما با شرکت Moooi نمونه ای عالی از آن است که چگونه ما به ایجاد تجربیات خارق العاده بر اساس نوآوری و طراحی بدیع ادامه می دهیم.

مارسل واندرز یکی از بنیانگذاران و مدیر هنری شرکت Moooi نیز گفته:

در دنیای Moooi که به وسیله تلویزیون های اوال ای دی ال جی شکل گرفته، فناوری باعث افزایش زیبایی شده و خلاقیت را تحریک نموده است. ما با هم در مأموریتی هستیم که نشان دهیم چگونه کالاهای مصرفی حوزه تکنولوژی می توانند به طراحی داخلی بسیار زیبا یاری نمایند و هماهنگی را به فضای نشیمن بیاورند.

منبع: فوت و فن

به "نمایشگرهای Lifestyle ال جی در هفته طراحی میلان 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگرهای Lifestyle ال جی در هفته طراحی میلان 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید