مسئولان استانها قصد دارند به محض تحویل واکسن واکسیناسیون را آغاز نمایند

به گزارش وبلاگ بینام، آژانس بهداشت عمومی کانادا روز آدینه به تزریق این واکسن برای بچه ها 5 تا 11 سال چراغ سبز نشان داد. این واکسن ها شامل دو دوز 10 میکروگرمی است که یک سوم دوز 30 میکروگرمی است که به افراد 12 سال و بالاتر تزریق می گردد.

مسئولان استانها قصد دارند به محض تحویل واکسن واکسیناسیون را آغاز نمایند

به گزارش وزارت بهداشت کانادا، تا کنون اصلی ترین عوارض جانبی واکسن مشابه آنهایی است که در نوجوانان و بزرگسالان دیده شده است. به جز قرمزی و تورم در محل تزریق، این عوارض در بچه ها کمتر شایع بود.

واکسن های دریافت شده روز یکشنبه بخشی از نسل تازه واکسن ها هستند که تا دمای معمولی یخچال که از 2 درجه سانتی گراد تا 8 درجه سانتی گراد متغیر است، قابل نگهداری هستند. در ماه مه، بهداشت کانادا اجازه نگهداری واکسن را در این دماها تا یک ماه داد.

به گفته وزیر بهداشت انتاریو کریستین الیوت، برنامه ریزی برای مشخص وقت در پورتال استانی باید اوایل این هفته شروع گردد.

بلین هیگز، نخست وزیر نیوبرانزویک، روز آدینه گفت که واکسیناسیون بچه ها به محض دریافت واکسن شروع خواهد شد.

فرانسوا لوگو، نخست وزیر کبک، به نوبه خود گفت که می خواهد بچه ها قبل از تعطیلات اولین دوز را دریافت نمایند. کریستین دوبه، وزیر بهداشت استان نیز روز آدینه گفت که واکسیناسیون می تواند به سرعت از هفته آینده شروع گردد.

در منیتوبا، مقامات گفته اند واکسیناسیون ظرف یک هفته پس از تحویل شروع می گردد. نوااسکوشیا هفته اول دسامبر را برای واکسیناسیون در نظر گرفته است.

در اوایل نوامبر، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) در ایالات متحده به طور رسمی تجویز واکسن را برای این گروه سنی توصیه کرد. این توصیه پس از تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) اعلام شد.

منبع: خبرکانادا

به "مسئولان استانها قصد دارند به محض تحویل واکسن واکسیناسیون را آغاز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان استانها قصد دارند به محض تحویل واکسن واکسیناسیون را آغاز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید