مجیدی راه استراماچونی را می رود، بازیکنان استقلال نباید مغرور شوند

به گزارش وبلاگ بینام، مرتضی یکه در گفت وگو با خبرنگاران در مورد پیروزی پر گل پنج بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر الریان قطر گفت: خوشحالم که هم استقلال و هم شهرخودرو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کردند و حالا چهار تیم ایرانی در لیگ قهرمانان حاضر هستند که امیدوارم بتوانند تا مراحل پایانی پیش رفته و دو تیم فینالیست از کشور خودمان باشند.

مجیدی راه استراماچونی را می رود، بازیکنان استقلال نباید مغرور شوند

وی ادامه داد: عده ای قبل از ملاقات برابر الریان قطر معتقد بودند استقلال این بازی را به حریف پرستاره اش واگذار خواهد نمود اما ارائه یک بازی منطقی و به دور از احساسات باعث شد که آبی پوشان شکست بسیار سنگینی را به تیمی تحمیل نمایند که از ستاره های بزرگی سود می برد و برای هر تیمی خطرناک بودند اما کادر فنی استقلال به خوبی نقاط ضعف حریف را شناسایی نموده و بر این اساس توانست به پیروزی دست پیدا کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه نمود: فرهاد مجیدی که محبوب تر از گذشته شده، معین است همان راهی را می رود که سرمربی سابق ایتالیایی آبی پوشان می رفت. او تقریباً با همان سیستم، تیمش را به میدان می فرستد و توانست در دو ملاقات گذشته به دو پیروزی خوب دست پیدا کند و با زدن 8 گل، یک رکورد خوب برای استقلال در لیگ قهرمانان به وجود آورد.

یکه توضیح داد: بازیکنان تیم فوتبال استقلال نباید با این برد و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان، دچار غرور شده و فکر نمایند که همه بازی ها را به راحتی خواهند برد. آنها باید بازی به بازی پیش بروند. آبی پوشان روز شنبه باید به مصاف نفت مسجد سلیمان بروند و باید با یک پیروزی خوب موقعیت خود را در جدول لیگ برتر بهبود ببخشند.

وی بیان نمود: اتفاقات ناخوشایندی که در دو ماه گذشته برای آبی پوشان اتفاق افتاده بود، خیلی ها را به این باور رسانده که استقلال به همراه مجیدی نمی تواند پیروز باشد و این مربی جوان، خیلی زود این تیم را ترک خواهد نمود. خوشبختانه فرهاد مجیدی که از تجربه خوبی برخوردار است و سال ها در استقلال به عنوان بازیکن گلزنی نموده بود، توانست با یک کادر فنی خوب و بازیکنان باتعصب و حمایت طرفداران، یک تیم خوب و منسجم را روانه میدان نموده و با دو پیروزی به مرحله بعد صعود کند.

به گفته یکه، نباید نفت مسجد سلیمان را یک تیم ضعیف و دست و پا بسته بدانیم، آنها به دنبال این هستند که روز شنبه برابر استقلال یک بازی قابل قبول به نمایش گذاشته و امتیازات لازم را کسب نمایند. من مطمئن هستم مجیدی و دستیارانش برای این ملاقات برنامه های خوبی دارند و می توانند با پیروزی در این ملاقات، خود را آماده دربی نموده که از حساسیت بالایی برخوردار است. روز پنجشنبه (17 بهمن ماه) خیلی ها منتظرند تا ببینند تیم فوتبال استقلال برابر پرسپولیس که این روزها خوب بازی می نماید، چه نتیجه ای کسب خواهد نمود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خاتمه اعلام نمود: از پیروزی تیم فوتبال شهرخودرو هم لذت بردم با اینکه آنها هم شرایط خوبی نداشتند، اما توانستند حریف قطری خود را در ضربات پنالتی شکست داده و به مرحله گروهی صعود نمایند. امیدوارم تیم های استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان بتوانند نتایج قابل قبولی در مراحل بعدی لیگ قهرمانان کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مجیدی راه استراماچونی را می رود، بازیکنان استقلال نباید مغرور شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی راه استراماچونی را می رود، بازیکنان استقلال نباید مغرور شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید