مجلل ترین هتل های درختی دنیا

به گزارش وبلاگ بینام، بیشتر ما از کودکی اشتیاقی برای داشتن خانه ای درختی داشتیم. در فیلم های بچه ها، انیمیشن ها و کتاب های زیادی خانه های درختی وجود داشته و پناهگاهی برای بچه ها بوده است. چیزی در درختان هست که حداقل یک یا دو بار همه ما را به خود فرا خوانده است. وقتی در بالای درخت اقامت داشته باشید با صداهای شاد طبیعت احاطه می شوید و خود را مثل یک پرنده سبک بال احساس می کنید. این روزها هتل های درختی فوق العاده با ادای احترام به حس کودکی و مخفیگاه های دوران نوجوانی تاسیس شده که محیطی طبیعی و سرسبز را به شما ارائه می دهد و احساس تفریح، حس و حال عاشقانه و ماجراجویی را برایتان به ارمغان می آورند. در این مطلب 10 هتل درختی خیره کننده در سراسر جهان به شما معرفی می گردد. شما می توانید با اقامت در این هتل ها همه رویاهای کودکی خود برای خانه درختی را محقق کنید. هتل های عجیب جهان را هم خوب است بشناسید!

مجلل ترین هتل های درختی دنیا

هتل درختی تری هتل (Treehotel)، سوئد

در سفر خود چرا نباید به هتلی بروید که به مردم فرصت می دهد طبیعت را در بالای درختان تجربه نمایند، در حالی که تجربه اقامت منحصربه فرد را هم ارائه می دهند؟ معماران برجسته اسکاندیناوی با این هدف، بر آن شدند تا هتل درختی تری هتل را در لاپلند سوئدی بسازند. آن ها در ساخت تری هتل از فیلم عاشق درخت الهام گرفته اند. در این هتل هفت اتاق بین یا بر روی درخت هایی قرار دارند که 4-6 متر بالاتر از سطح زمین است و چشم اندازی از دره رودخانه لول، کیلومترها از جنگل و رودخانه زیبای قدرتمند کنار آن را ارائه می دهد. یکی از این خانه های درختی این مجموعه، با دیوارهای آینه ای تزیین شده که نورهای شمالی و حومه های اطراف را منعکس می نماید. مهمانان این هتل غذاهای تهیه شده با تازه ترین محصولات محلی را نوش جان می نمایند و از گشت وگذار با دوچرخه، سورتمه هایی که به وسیله سگ ها کشیده می شوند و سفرهای خانوادگی برای ماهیگیری روی یخ لذت می برند.

مهمانخانه پست رنچ (Post Ranch Inn) آمریکا

مهمانخانه پُست رنچ واقع در صخره های شهر بیگ سور کالیفرنیا، محیط طبیعی خیره نماینده، با اتاق های منحصربه فرد با طراحی های خاص، غذاخوری برنده جایزه و تجربه اسپا، یک مجموعه کامل از زیبایی و آرامش را ارائه می دهد. معماری ارگانیک این تفرجگاه زیبا، با منظره ها چشمگیر خط ساحلی بیگ سور، شما را شگفت زده می نماید و شبیه به این است که چند خانه از بین چوب های قرمز اطراف از سطح زمین بیرون آمده باشند. این هتل درختی دارای 39 اتاق است، از جمله چندین خانه درختی مستقل که در درون جنگل، به منظور آسیب نزدن به ریشه درخت ها، روی پایه های 3 متری ساخته شده اند، اما به هر حال خانه درختی هستند. هتل های درختی که به شکل مثلث هستند، دارای یک تخت بزرگ، میز و جایگاه، پنجره، شومینه و نورگیر هستند تا هر شب بتوانید ستاره ها را از روی تخت تماشا کنید. با اقامت در این هتل درختی و گشت وگذار در اطراف، می توانید تمام منظره ها تماشای بیگ سور را تماشا کنید.

کیمالا (Keemala)، پوکت، تایلند

خانه های مبتکرانه هتل درختی کیمالا دارای اشکال منحنی و معماری بسیار غیر معمولی هستند. این هتل را می توان سرزمین عجایب و دور از جمعیت پوکت دانست که مجموعه ویلاهای درختی با استخر بوده و مشرف به روستای کامالا و دریای آندامان است. این ویلاها که لابلای درختان و به شکل درخت ساخته شده اند، به مقدار کافی به جنب وجوش ساحل پاتونگ نزدیک هستند، اما به آن مقدار هم دور از شلوغی هستند تا بتوانید از محیط آرام جنگل های بارانی و بسیاری از فعالیت های خاص لذت ببرید. این تفرجگاه دارای 38 ویلا است که سایه بان جنگل بارانی هستند و با شبکه ای از پیاده روهای جنگلی به هم متصل شده اند. بعضی از ویلاها، دو طبقه بوده، دارای استخر خصوصی، اتاق خواب اصلی در بالا و یک سالن بزرگ و اتاق غذاخوری در طبقه پایین هستند.

کلبه درختی تسالا (Tsala Treetop Lodge)، آفریقای جنوبی

این هتل درختی مانند ویرانه های بزرگ تمدن باستانی آفریقای مرکزی است. برای ورود به آن از یک مسیری سنگی عبور نموده، به یک تراس زیبا و یک سرسرای باشکوه با ستون های چوبی می رسید. رنگ های خاکی، دکوراسیون پیچیده آفریقایی-باروک، ساختمان سازی مجذوب کننده که از دنیای غرب الهام گرفته، استخر بزرگ هتل و صنایع دستی مرتبط با فرهنگ های متنوع آفریقا، همه و همه کاری می نمایند که شما عاشق این هتل درختی بشوید. منظره ها خیره نماینده، 16 سوئیت مجلل دارای یک اتاق خواب زیبا، یک اتاق نشیمن با شومینه و یک حمام بزرگِ سلطنتی هستند. اتاق غذاخوری عجیب و غریب که با سنگ، چوب و شیشه ساخته شده ، سالن شیشه ای صمیمی با فضای باز بزرگ هتل در بالای جنگل تسالا، به همراه ظرافت و جلوه های مدرن، آن را به یک مکان لوکس تبدیل نموده است.

چی تاون گلن (Chewton Glen)، انگلستان

این هتل درختی مجموعه ای از خانه های روستایی است که در فاصله کمتر از دو ساعت از مرکز لندن بوده و در میان درختان ساخته شده اند. شما در دره ای پوشیده از جنگل، 14 سوئیت هتل را خواهید دید که در خانه های درختی لوکس واقع شده اند. خانه های درختی از هر نظر منحصربه فرد هستند. هر خانه درختی که در میان درختان دره خلوت ساخته شده است، مکانی فراموش نشدنی برای آرامش، استراحت، و ریلکس کردن است. مهمانان از بالکن خصوصی خود در بالای سطح زمین، احساس خلوت و دور بودن از زندگی روزمره را می نمایند. فضای داخلی، با پنجره های بزرگ که چشم اندازی پانوراما از دره را می دهد، به درختان اجازه ورود به ساختمان را می دهد. یک خانه درختی خصوصی و خلوت در اطراف هم هست که می تواند تا دوازده نفر را در خود جای دهد.

کلبه و خانه درختی هاپوگو (Hapuku Lodge + Tree Houses)، نیوزیلند

یکی دیگر از هتل های درختی معروف دنیا، کلبه و خانه درختی هاپوگو در نیوزیلند است که یک هتل روستایی معاصر به شمار می آ ید. این هتل در مزرعه پرورش گوزن در جزیره جنوبی نیوزلند واقع شده است. این اقامتگاه مجلل با پنج خانه درختی منحصر به فرد که در سایه بان نخلستان قرار گرفته اند، مکانی برای استراحت مهمانان در محیط داخلی و خارجی صمیمی خود فراهم می نماید. خانه های درختی هاپوگو برای تکمیل محیط طبیعی طراحی شده اند. پنجره های بزرگ آن ها درختان را به اتاق خواب می آورند و منظره ها چشمگیری از کوه های کایکورا و اقیانوس آرام را ارائه می دهند.

کلبه درختی آن سوی دریاچه مانیارا (Beyond Lake Manyara Tree Lodge)، تانزانیا

بیشتر مردم تصور می نمایند که شیرهای معروف دریاچه مانیارا برای دور شدن از حشرات مزاحم از درختان بالا می فرایند اما ممکن است که آن ها به خاطر این که به سوئیت های باشکوه این هتل درختی حسادت می نمایند، از درختان بالا بفرایند. این اقامتگاه که لابلای شاخه های درختان یک جنگل باستانی قرار گرفته، با زیبایی طبیعی محیط چشمگیر خود ترکیب شده است. این هتلِ مشرف به جنگل، با غذاخوری در فضای باز، به همراه قایق های سنتی، منطقه ها مهمان با فضاهای سر به فلک کشیده که آثار هنری محلی و پارچه های نرم، جایی بسیار زیبا و تامل برانگیز برای یک اقامت متفاوت و لذت بخش است. آشپزخانه تعاملی به مهمانان این امکان را می دهد که از آماده سازی غذاهای خوشمزه تماشا نمایند.

کلبه سافاری بیابانی بیاسته (Wilderness Safaris Bisate Lodge)، رواندا

کلبه سافاری بیابانی بیاسته که تنها دارای شش ویلای جنگلی وسیع است، که به شیوه خانه های درختی طراحی و ساخته شده اند، یکی از هتل های درختی مجلل است. شما با اقامت در این هتل امکان لذت بردن از تجربه فوق العاده حفاظت از گوریل را خواهید داشت و این سفر می تواند زندگی شما را تغییر دهد. هتل بیساته که در محوطه آتشفشانی خاموش واقع شده است، با شکوه طبیعی احاطه شده و منظره ها گسترده ای از آتشفشان های اطراف دارد. معماری و طراحی داخلی بیاسته با ساختار کروی و کاهگلی خود، ریشه در سنت ساختمان سازی رواندا دارد که نمونه آن در طراحی کاخ سلطنتی پادشاه دیده می گردد. داخل هتل با طراحی زیبایش، پرده هایی دارد که بافته های فرهنگ رواندا را به نمایش می گذارد.

کمپ چهار فصل گلدن تری انگل (Four Seasons Tented Camp Golden Triangle)، تایلند

کمپ چهار فصل طلایی گلدن تری انگل (مثلث طلایی) یک بهشت طبیعی احاطه شده به وسیله کوه های باشکوه است و شما را به جنگل نفیس بامبو می برد که به قدیمی ترین تمدن تایلند نزدیک است. در اینجا می توانید سوار فیل شوید، در طبیعت قدم بزنید و آداب ورسوم رنگارنگ ترین تپه های شمالی تایلند را کشف کنید. کمپ چهار فصل گلدن تری انگل دارای 15 چادر است که روی درختان قرار گرفته اند و جایگاه های چرمی و چوبی، میز تحریر ساخته شده از چوب و یک وان چوبیِ روی بالکن بیرونی، همه و همه خبر از یک اقامت آرامش بخش در این کمپ را دارند. مهمانان روزها را صرف تغذیه، حمام و سوار شدن به فیل ها، لذت بردن از غذاخوری خوب و استراحت در اسپا می نمایند و شب ها را به اقامتگاه های مجلل خود که در لابلای درختان قرار گرفته اند، عقب نشینی می نمایند.

کلبه ایوری (Ivory Lodge)، آفریقای جنوبی

کلبه مجلل ایوری که به تازگی به طور کامل بازسازی شده است، یکی از برترین هتل های درختی دنیا است که امکان تماشا و تجربه صحراهای بوته ای آفریقایی را به مهمانان خود ارائه می دهد. این هتل از نظر زیبایی و سادگی فوق العاده است و با فولاد، چوب، کاهگل، شیشه، آب و ماسه ساخته شده که در تناسب با محیط صحرایی اطراف است. طراحی پیچیده معاصر، فضای داخلی را با مبلمان و دکوراسیون برجسته، نورپردازی محیط، الهام گیری از طراحی قبیله ای و تزئیناتی از بافت های آفریقایی، به این هتل ویژگی منحصر به فردی بخشیده است. هر یک از 8 ویلا دارای یک استخر خصوصی، اتاق خواب و سالن استراحت عالی است. افراد ماجراجو ترجیح می دهند در یکی از خانه های درختی فوق مجلل هتل اقامت داشته باشند و از آن لذت ببرند.

منبع: همگردی

به "مجلل ترین هتل های درختی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلل ترین هتل های درختی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید