ماجرای بحث برانگیز ترامپ و سر دوش حمام

به گزارش وبلاگ بینام، در پی گلایه دونالد ترامپ در خصوص مسئله ای که برای شستشوی موی سرش دارد، دولت آمریکا پیشنهاد نموده است که مقررات مربوط به سر دوش حمام به منظور افزایش خروج آب تغییر یابد.

ماجرای بحث برانگیز ترامپ و سر دوش حمام

به گزارش بی بی سی، طبق قانونی که در سال 1992 به تصویب رسید از سر دوش های نصب شده در آمریکا نباید در هر دقیقه بیش از 2.5 گالن (حدود 9.5 لیتر) آب خارج گردد.

دولت آمریکا پیشنهاد نموده است که این محدودیت به جای آب خروجی سر دوش، برای تعداد حفره های آن وضع گردد اما گروه های حمایت از مصرف نماینده و محیط زیست این تغییر را باعث افزایش مصرف و اسراف آمیز می دانند.

تغییر جدید روز چهارشنبه از سوی وزارت نیرو آمریکا براساس تجربه ترامپ مطرح شد. ماه گذشته رئیس جمهوری از امکانات شستشو و استحمام در کاخ سفید گلایه نموده بود.

او گفته بود: اما در خصوص سر دوش ها، می خواهید دوش بگیرید، آب بیرون نمی آید. می خواهید دستتان را بشویید، آب کافی نیست. باید چه کار کنید؟ باید بیشتر زیر دوش بمانید، بیشتر آب بریزید. وی افزوده بود: شرایط شما را نمی دانم، اما آرایش موهای من باید کاملا بی نقص باشد.

اندرو دلاسکی، مدیر اجرایی گروه حفاظت از محیط زیست به نام آگاهی از استاندارد وسایل و تجهیزات خانگی اظهارات رئیس جمهوری را مسخره توصیف نموده است.

او در خصوص افزایش افزایش خروجی آب گفته است با چهار یا پنج سوراخ خروجی هر دقیقه ده تا پانزده لیتر آب از دوش خارج می گردد و عملا آب شما را می برد.

به گفته او اگر رئیس جمهوری برای پیدا کردن یک دوش خوب به یاری نیاز دارد می توانیم او را به وبسایت های هدایت مصرف نماینده ارجاع دهیم که در آنها تعداد زیادی سر دوش توصیه شده که از آنها آب به میزان زیاد خارج می گردد.

دیوید فریدمن، معان رئیس سازمان گزارشگران مصرف نماینده گفته است که در حال حاضر، مصرف نمایندگان آمریکایی از سر دوش های موجود رضایت کامل دارند و در پول آب هم صرفه جویی می نمایند.

خبرگزاری رویترز گفته است که اگر دولت در تغییر مقررات فعلی اصرار داشته باشد ممکن است گروه های حمایت از مصرف نماینده و سایر گروه ها کار را به دادگاه بکشانند.

منبع: فرارو

به "ماجرای بحث برانگیز ترامپ و سر دوش حمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای بحث برانگیز ترامپ و سر دوش حمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید