فرودگاه چابهار از صبح فردا عملیاتی می شود

به گزارش وبلاگ بینام، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از عملیاتی شدن مجدد فرودگاه چابهار از صبح چهارشنبه 26 شهریور پس از یک هفته توقف پرواز ها در این فرودگاه خبر داد.

فرودگاه چابهار از صبح فردا عملیاتی می شود

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ بینام، تورج دهقانی زنگنه دقایقی پیش در برنامه زنده تلویزیونی درباره آخرین شرایط فرودگاه چابهار گفت: امروز در سفری که همراه با تعدادی از مدیران سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران استانی سیستان و بلوچستان به چابهار داشتیم مسائل به وجود آمده در فرودگاه چابهار را بررسی کردیم.

وی افزود: به دستور وزیر راه و شهرسازی قرار شد برخی از مسائل در کوتاه مدت برطرف شود همچنین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز ملزم به همکاری با فرودگاه چابهار برای بازگشایی این فرودگاه شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: فرودگاه چابهار از صبح فردا چهارشنبه 26 شهریور عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته بر اساس نیروی هوایی ارتش مسائلی در بخش های ناوبری و کمک ناوبری هوایی و همچنین سطوح پروازی فرودگاه چابهار ایجاد شده بود که این مسائل برای کوتاه مدت با دستور وزیر راه و شهرسازی برطرف می شود.

معاون وزیر راه یادآورشد: شنبه هفته آینده با حضور مسئولان استانی فرماندهان نیروی هوایی ارتش، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها قرار است جلسه ای برای تصمیم گیری برطرف مسائل فرودگاه چابهار در میان مدت برگزار شود.

وی تاکید کرد: شرکت های هواپیمایی ملزم به بازگرداندن پول بلیت پرواز های چابهار طی چند روزی که این فرودگاه تعطیل بوده، شده اند. یا اینکه در صورت تمایل مسافر به تعویق این سفر، بلیت پرواز بعدی وی به چابهار صادر کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرودگاه چابهار از صبح فردا عملیاتی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه چابهار از صبح فردا عملیاتی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید