عالمیان: کسب مدال در المپیک دور از ذهن و دسترس نیست، استعدادها حمایت نمی شوند

به گزارش وبلاگ بینام، المپین تنیس روی میز ایران گفت: کسب مدال در المپیک، دور از ذهن و دسترس نیست، ولی بستگی به خیلی موارد از جمله قرعه و شرایط ورزشکار در روز مسابقه دارد.

عالمیان: کسب مدال در المپیک دور از ذهن و دسترس نیست، استعدادها حمایت نمی شوند

به گزارش وبلاگ بینام، نیما عالمیان که به همراه تیم فراسنج به عنوان قهرمانی لیگ تنیس روی میز ایران رسید، گفت: تیم فراسنج برای نخستین بار به عنوان قهرمانی لیگ رسید. همه دیدارهای لیگ، پایاپای برگزار گردید و ما نتوانستیم هیچی تیمی را 6 بر صفر ببریم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران در خصوص حضور در المپیک هم گفت : نمی توان برای المپیک، قولی داد. من تمام کوششم را خواهم کرد تا حداقل دل مردم را شاد کنم. دو اردوی تدارکاتی در سوئد و مجارستان پیش رو داریم که کوشش می کنم با تمرینات عالی و آمادگی کامل راهی المپیک شوم.

نیما عالمیان خاطر نشان کرد: کسب مدال در المپیک، دور از ذهن و دسترس نیست، ولی بستگی به خیلی موارد از جمله قرعه و شرایط ورزشکار در روز مسابقه دارد.

وی در خصوص آینده تنیس روی میز ایران توضیح داد: باید از استعدادها حمایت گردد، ولی متأسفانه این کار اجرا نمی گردد. من زمانی که به عنوان استعداد، معرفی شدم، روزانه 10 ساعت تمرین می کردم. من پنج سال به همین صورت تمرین کردم تا به سطح فعلی رسیدم. باید با استعدادهای این رشته به صورت آکادمیک کار گردد.

ملی پوش تنیس روی میز ایران درباره عدم حضور برادرش نوشاد در المپیک توضیح داد: قوانین مسابقات انتخابی تغییر نموده است و برای نخستین بار تعداد خانم ها (70) در المپیک بیشتر از مردان (65) است. اگر این فرایند اجرا نمی شد، نوشاد هم سهمیه المپیک می گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عالمیان: کسب مدال در المپیک دور از ذهن و دسترس نیست، استعدادها حمایت نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالمیان: کسب مدال در المپیک دور از ذهن و دسترس نیست، استعدادها حمایت نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید