سلطانی فر: استقلال و پرسپولیس، سر و سامان یافته اند

به گزارش وبلاگ بینام، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد که شرایط باشگاه های استقلال و پرسپولیس از لحاظ تأمین منابع مالی، سر و سامان یافته است.

سلطانی فر: استقلال و پرسپولیس، سر و سامان یافته اند

به گزارش وبلاگ بینام و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر، رویکرد دولت و وزارت ورزش و جوانان را واگذاری هر چه سریع تر باشگاه های پرسپولیس و استقلال دانست و گفت: هر یک روز که امکان پذیر باشد، ما این دو باشگاه را واگذار کنیم، استقبال می کنیم. هم از جهت رعایت الزامات بین المللی و هم از این جهت که باشگاه های ورزشی خصوصی، فرآیند رشد و توسعه را بهتر طی کنند. این دو باشگاه بنیه فوتبال کشور هستند و با خصوصی شدن می توانند برای ورزش پایه، کارهای اساسی تری انجام دهند.

وی با اعلام اینکه بسکمک از بدهی ها پرداخت شده است، گفت: هم اکنون شرایط این دو باشگاه، سر و سامان پیدا کرده و موضوع تأمین منابع مالی و اسپانسرینگ به گونه ای حل شده که بدون اتکا به بودجه دولتی که ممنوعیت و محدودیت دارد، با کمک های مردمی و تبلیغات ، هزینه های آن تأمین شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه از لحاظ مالیاتی برای باشگاه های استقلال و پرسپولیس، اقدامات اساسی صورت گرفته است، شرح داد: ضمن سازماندهی ساختار دو باشگاه، در زمینه مالیاتی نیز با نشست های مختلفی که با سازمان مالیاتی داشتیم،کاملاً شفاف سازی کردیم.

سلطانی فر اظهار امیدواری کرد که فرایند برگزاری نشست ها و شفاف سازی ها بتواند مسائل استقلال و پرسپولیس را حل نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سلطانی فر: استقلال و پرسپولیس، سر و سامان یافته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: استقلال و پرسپولیس، سر و سامان یافته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید