زیباترین شهرهای دنیا را همراه با معماری و هنری بیکران تجربه کنیم

به گزارش وبلاگ بینام، اگر در پی سفر به زیباترین شهر های جهان هستید، 10 شهر معرفی شده در ادامه مخصوص شما خواهند بود. این رده بندی بر اساس مطالعات سایت بریتانیایی Zalando در بین 400 شهر جهان اجرا شده است. معیارهای استفاده شده در این رده بندی زیبایی های شهری، اماکن هنری و نماشی، معماری های ارزش آفرین، ایمنی، پاکیزگی، ارزان بودن و در آخر تقاضای مسافران برای بازدید از آن ها می باشد. در ادامه این 10 شهر را آنالیز می کنیم. این مقاله درباره زیباترین شهرهای جهان، شهرهای رویایی جهان و شهرهای دیدنی جهان است.

زیباترین شهرهای دنیا را همراه با معماری و هنری بیکران تجربه کنیم

10.رم

رم دهمین شهر زیبای جهان است. این شهر 2000 ساله شهری پرقدرت و پرشکوه بود که به امپراتوری رم تبدیل شد. بسیاری از جاده های جهانگردی جهان به رم منتهی می گردد. با قدم زدن در خیابان های رم می توانید دوران ها و سبک های تاریخی زیادی را ببینید. اگر هر جای رم به جهان آمده باشید، شما احتمالا یک شاهزاده رمی بوده اید! می توانید از زمان پیش از امپراتوری رم به این امپراتوری و دوران رنسانس بروید. با قدم زدن در این شهر می توانید ببینید که زیبایی های بصری این شهر با وجود هتل ها و کافه های لوکس و زیبا دو چندان شده است. اگر احساس خستگی می کنید می توانید در کافه های بی نظیر این شهر قهوه ای نوشیده و خستگی خود را بیرون کنید. این مقاله ما را با شهرهای تماشای جهان، زیباترین شهرهای جهان و شهرهای رویایی جهان آشنا می نماید.

9.میلان

میلان نهمین شهر زیبای جهان و مرکز مد و فشن ایتالیاست. می توانید روند پیشرفت مد و معماری ایتالیا را در این شهر مشاهده کنید. Galleria Emmanuele Vittoria II یک کلیسای زیبا و بزرگ است که با مرمر و شیشه ساخته شده، یکی از زیباترین مکان های این شهر است. اما در مرکز شهر کیسای جامع di Milano وجود دارد که در آن بیش از 135 پیکره و 3400 مجسمه دیده می گردد. بسیاری از آثار فاخر هنرمندان جهان را مثل لئوناردو داوینچی می توان در این مکان دید. ناهارخوری های لوکس زیادی در میلان وجود دارد که پس از بازدید از موزه های دوران رنسانس و اپراهای میلان می توانید به آنجا بروید. در پایانی روز نیز می توانید در یکی از هتل های لوکس این شهر اقامت داشته باشید. این مقاله درباره زیباترین شهرهای جهان، شهرهای رویایی جهان و شهرهای تماشای جهان است.

8.بوردو

بوردو سومین شهر بزرگ فرانسه و هشتمین شهر زیبای جهان است. این شهر بسیار ارزان تر و ارزانتر از پاریس است. همین عامل باعث شده که به یکی از محبوب ترین مقصد جهانگردان تبدیل گردد. از آنجا که با قطار تنها سه ساعت فاصله بین پاریس و بوردو وجود دارد. بسیاری از مسافران پاریس از این شهر نیز بازدید می نمایند. بوردو یک شهر بسیار زیبای تاریخی است و قدم زنی در آن می تواند به یکی از برترین تجربه های شما تبدیل گردد. این شهر دارای آثار تاریخی مثل برج ساعت 600 ساله و کلیسای جامع Eleanor Aquitaine می باشد. سالن تئاتر نئوکلاسیک شهر بوردو در سال 1780 ساخته شده و یکی از بزرگترین و باشکوه ترین سالن های تئاتر جهانست و هنوز هم در حال توسعه است. یک پارک آبی و استخر نیز در سال 2006 در این شهر ساخته شده که از برترین مکان های تفریحی آن است. عطرها و اسانس های خوشبو نیز در این شهر وجود دارد که خرید بسیاری از بازتماشامایندگان این شهر می باشد. این متن درباره زیباترین شهرهای جهان، شهرهای رویایی جهان و شهرهای تماشای جهان است.

7.نیویورک

نیویورک یک شهر واقعا زیباست. هر کس برای زیبا بودن این شهر یک علت منحصر به فرد برای خود دارد. پارک های بزرگ، موسسات فرهنگی از محکم ترین دلایل برای سفر به این شهر است. منهتن، یکی از شهرهای زیبایی با ساختمان های لوکس و پر زرق وبرق است که در مقابل نیویورک می تواند شهری زیبا به حساب بیاید اما نیویورک یک شهر پر انرژی و زیباست که همه در آن بدنبال پیشرفت هستند. محله های دورافتاده این شهر و پارک های غروب خورشید، یکی از مجذوب کننده ترین محل ها برای گذراندن روز است. این مقاله درباره زیباترین شهرهای جهان، شهرهای رویایی جهان و شهرهای تماشای جهان است.

6.بارسلونا

بارسلونا در جریان بازی های المپیک 1992 گرم شد و هیچ گاه سرد نشد! این شهر ششمین شهر زیبای جهان است. بارسلونا از زمان برگزاری بازی های تابستانی 1992 پررونق تر شده است. این شهر محل زندگی کاتالان ها است که سودای استقلال از اسپانیا را در سر دارند، تماشا روحیه سرکشی کاتالان ها می تواند برای عده ای مجذوب کننده باشد. بناها و ساختمان های معماری شده به وسیله معمار معروف این شهر به نام Antoni Gaudi تبدیل به نماد کاتالان ها و شهر بارسلونا شده است. این شهر، دارای سواحل زیبا، جشنواره های زیاد، بوتیک های مجلل و هتل های لوکس است که شهری زیبا را برای بازتماشامایندگان مهیا می نماید و در یک کلام آن ها را معتاد به خودش می نماید! این مقاله درباره زیباترین شهرهای جهان، شهرهای رویایی جهان و شهرهای تماشای جهان است.

5.فلورانس

فلورانس شهر بسیار بزرگی نیست اما این شهر محل تولد دوران رنسانس، گنجینه های هنر و معماری ایتالیا می باشد. پیاده روی در کوچه های باریک و پیچ در پیچ این شهر، بسیار جالب است. معماری این شهر شبیه به هیچ شهر دیگری نیست. با قدم زدن در کوچه پس کوچه های این شهر می توانید در تاریخ سفر کنید و چشم انداز های منحصر به فردی ببینید. امروزه فلورانس یک جواهر فرهنگی چند جانبه است. چرا که وجود جشنواره های سالیانه، کنسرت های زیاد ، بازار زیبا و تئاتر خیابانی آن را به یک شهر همه پسند تبدیل نموده است. بوتیک های این شهر پر از جواهر و چرم های دست ساز است. غذاهای مجلل و خوشمزه در رستوران های این شهر به وفور یافت می گردد و نوشیدنی های افسانه ای این شهر، بسیار ناب و گوارا هستند. قرن هاست که فلورانس مقصد جهانگردی درصد زیادی از مردم جهان است. امیدواریم شما هم روزی جز این اشخاص باشید.

4.ونیز

ونیز از جاهایی است که می تواند زندگی شما را به دو تکه تقسیم کند. زندگی شما وقتی به ونیز سفر کردید به دو بخش تقسیم خواهد شد: قبل از سفر به ونیز و بعد از سفر به ونیز! مردم این شهر از سالیان دور در رفاه و قدرت و آسایش می زیسته اند. در این شهر کاخ ها، کلیساها و پل های کوچک زیادی وجود دارد که بافت سنتی و قدیمی خود را حفظ نموده اند. هر ساله در ماه فوریه می توانید از کارناوال های سنتی این شهر تماشا کنید و لذت ببرید. برای تماشا این شهر تنها کافیست بر روی یک قایق سواری کوچک بنشینید و تمام این شهر را بگردید و از زیبایی های تمام نشدنی این شهر به صورت رایگان لذت ببرید.

3.وین

اگر به این شهر سفر کنید؛ کافه های زیاد و لوکس و اسب های زیبا و اصیل اولین چیز هایی هستند که شما را جذب به خود می نمایند. این شهر به عنوان مرکز اتریش یکی از مجلل ترین شهر های اتریش است. موسیقی کلاسیک، مدرنیته، طراحی مدرن شهر و هتل های لوکس و کاخ های زیبا از زیبایی های این شهر هستند که قلب شما را مجبور می نمایند در هنگام بازدید از آن ها تند تر بتپد! از نوابغ و مشاهیر این شهر می توان به فیلسوف بزرگ قرن زیگموند فروید اشاره کنیم. برای یک روز گشت و گذار می توانید به یک کنسرت رفته و سپس در شهر قدم بزنید و قهوه بخورید و از مکان های تماشای مثل Sacher cordes تماشا کنید.

2.لندن

اگر انگلیسی زبان مادری تان باشد، می توانید به راحتی به این شهر بروید و با مردمش ارتباط برقرار کنید. لندن شهر فاخر و بزرگی است که پذیرای نژاد ها و زبان های زیادی در خود است. شهر لندن یک شهر بسیار مهمان پذیرتر نسبت به کشورهای آمریکای جنوبی است. در واقع لندن یک شهر با انواع لهجه های انگلیسی می باشد که به این شهر یک روح چند فرهنگی داده است. لندن در قدیم به عنوان یک شهرک سلطنتی رومی ساخته شد. در این شهر می توانید از ایستگاه های لوکس قطار و لذت تماشای تئاتر بهره مند شوید. شهر لندن صرف نظر از تاریخ بلند خود اکنون به یک شهر پیشرفته تبدیل شده که در آن حس می کنید در آینده زندگی می کنید. به لندن نگاهی بیندازید. حتما گذشته، حال و شاید آینده را در آن خواهید دید!

1.پاریس

در پایان و در صدر جدول عروس شهرهای جهان مرکز فرانسه یعنی پاریس قرار گرفته است. این شهر به عنوان زیباترین شهر از بین 400 شهر مطالعه شده در این مقاله انتخاب شده است که همه بازتماشامایندگان آن را شگفت زده می نماید. پاریس از شهر هایی است که در آن می توانید فرهنگ، زیبایی، عشق و جلال و شکوه را تجربه کنید. ادبیات فرانسه، سالن های مد و غذاهای فرانسوی از ویژگی های شاخص این شهر هستند. پاریس، جلوه باشکوه خود را حفظ نموده و در این شهر همه جا یک فرصت برای عکس گرفتن است! کلیساها، پارک ها و پل های زیبای این شهر همگی سوژه های ارزشمند هر عکاسی می باشد. از بناهای شاخص این شهر برج ایفل است که تقریبا تمام مردم جهان آن را در عکس ها دیده اند. شهر زیبای پاریس، قطعا مقصد مشخص هر جهانگرد می باشد.

منبع: همگردی

به "زیباترین شهرهای دنیا را همراه با معماری و هنری بیکران تجربه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای دنیا را همراه با معماری و هنری بیکران تجربه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید