انیمه توم ریدر خط داستانی سه گانه نو را به بازی های کلاسیک پیوند می دهد

به گزارش وبلاگ بینام، با وجود گذشت بیش از 25 سال از بازی های توم ریدر، لارا کرافت همچنان به ماجراجویی ادامه می دهد و به نظر می رسد که به این زودی ها قصد بازنشستگی ندارد. مدتی پیش بود که ساخت انیمه ای از توم ریدر با صداپیشگی هایلی آتول، به دست شرکت لجندری برای نتفلیکس تایید شد. حال اطلاعات جدیدی از این انیمه منتشر شده است.

انیمه توم ریدر خط داستانی سه گانه نو را به بازی های کلاسیک پیوند می دهد

علی رغم اینکه نسخه ریبوت شده سال 2013 به پیشینه شخصیت لارا کرافت می پردازد و در دنباله ها داستان او را در راه تبدیل شدن به یک مهاجم مقبره روایت می نماید، با این حال احساس می گردد که این بازی ها در دنیایی دیگر از نسخه های کلاسیک این سری جریان دارند. نتفلیکس این هفته گفت که انیمه ی آینده توم ریدر امیدوار است با گردآوری این دو نمایش متفاوت از خانم کرافت در یک بازه زمانی، این شکاف به وجود آمده را پر کند. این انیمه ابتدا در ژانویه 2021 در کنار انیمه جزیره جمجمه معرفی گردید.

تاشا هیوئو، تهیه نماینده اجرایی و سرپرست گروه نویسندگی، شرح می دهد که نتفلیکس و تیم کریستال داینامیکس سخت در کوشش هستند تا جدول های زمانی را برای مجموعه انیمیشن بهم مرتبط نمایند. او می گوید:

به عنوان بخشی از این فرایند، هیوئو دو شخصیت را معرفی کرد که به انیمه راه می یابند. ارل بایلون، بازیگر نقش جونا مایاوا که در سه گانه نو حضور داشت، دوباره نقش خود را در این انیمه بازی خواهد نمود. از طرفی آلن مالدونادو بازیگر نقش زیپ است. شخصیتی که در بازی های قدیمی تر توم ریدر مانند Chronicles و Underworld حضور داشت.

جالب است که ببینیم این کوشش برای اتحاد بازه های زمانی مختلف چگونه انجام می گردد. لارا کرافت در بازی های کلاسیک، با ظاهری متفاوت یک قهرمان بازی های ویدیویی در دهه 90 میلادی بود. احیای این سری به وسیله کریستال داینامیکس در سال 2013، کنار گذاشتن آن شخصیت بود و لارا را به عنوان زنی سرسخت تر و شجاع تر ترسیم می کرد که کاملا ناآماده به طلسم های مرگ آور روی می آورد.

انیمه توم ریدر در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد اما خبرهایی از عرضه در سال 2023 شنیده می گردد. نتفلکیس با داشتن سابقه ساخت انیمه های با اقتباس از دوتا و سری کسلوینیا که عالی عمل کرد، امیدوار است که بتواند این بار تصویر متفاوتی را از لارا کرافت به نمایش بگذارد. جالب است بدانید که استودیوی سازنده این انیمه، پاورهاوس است که ساخت انیمه کسلوینیا را نیز برعهده داشته و به تازگی قراردادی را با نتفلکیس امضا نموده است.

منبع: PC GAMER

منبع: دیجیکالا مگ

به "انیمه توم ریدر خط داستانی سه گانه نو را به بازی های کلاسیک پیوند می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمه توم ریدر خط داستانی سه گانه نو را به بازی های کلاسیک پیوند می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید